Get Adobe Flash player
GreekSerbianEnglish (United Kingdom)

Τo Inter Engineering Active Care Support Services (ACSS) σας παρέχει προοδευμένες υπηρεσίες υποστήριξης που σας στηρίζουν στην εφαρμογή και συντήρηση των Inter Engineering λύσεων ασφάλειας σας. ACSS είναι οι υπηρεσίες που σας επιτρέπουν να εκμεταλλευτείτε πλήρως την εμπειρία και αποτελεσματικότητα των Inter Engineering τεχνικών υπηρεσιών, επιτρέποντας τον μηχανικό υποστήριξης της Inter Engineering να γίνει το ενεργό σας ‘δεξί χέρι’ στην διαχείριση των συστημάτων σας.

 

Πιο αναλυτικά, το ACSS σας διαθέτει:

1. Τεχνική Υποστήριξη μέσω τηλεφώνου και email κατευθείαν από την Inter Engineering

Πλεονεκτήματα Υποστήριξης

 

• Ολες οι περιπτώσεις υποστήριξης διαχειρίζονται με μέγιστο επίπεδο σημαντικότητας. Δεν υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ επιπέδων σημαντικότητας

• Υποστήριξη στην Ελληνική ή Αγγλική γλώσσα. Όχι μόνο Αγγλικά

• Όχι διεθνείς κλήσεις για υποστήριξη. Απλά τοπικά τηλεφωνήματα

Επέμβαση εξ αποστάσεως στο σύστημα του πελάτη αν ο πελάτης το θέλει και το επιτρέπει. Εξ αποστάσεως, με την μέθοδο που επιλέγει ο πελάτης. Αυτό επιταχύνει δραστικά την διαδικασία επίλυσης προβλημάτων

20 χρόνια εμπειρία διαθέσιμη σε πελάτες για γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων

Μηχανικοί υποστήριξης με ευρεία πρακτική εμπειρία από εγκαταστάσεις και επίλυση προβλημάτων σε πραγματικές εγκαταστάσεις. Όχι μόνο εκπαιδευμένοι για την παροχή υποστήριξης

Μηχανικοί υποστήριξης με εκτεταμένες γενικές γνώσεις ασφάλειας δεδομένων και δικτύωσης. Όχι μόνο με γνώσεις συγκεκριμένων προϊόντων

• Η Inter Engineering διατηρεί ιστορικό των υποθέσεων υποστήριξής σας και της εγκατάστασής σας (εκτός αν δεν το θέλετε). Ετσι γνωρίζουμε το περιβάλλον σας και εκμεταλλευόμαστε τις πληροφορίες για γρηγορότερη υποστήριξη

Ευελιξία. Θα σας υποστηρίζουμε επίσης και σε περιπτώσεις όπου αρχικά το πρόβλημά σας κατά πάσα πιθανότητα δεν οφείλεται στην λύση που αγοράστηκε μέσω της Inter Engineering

• Η εξέλιξη όλων των υποθέσεων υποστήριξης παρακολουθείται στενά με στόχο τα πιο γρήγορα αποτελέσματα

Εύκολο escalation. Αν αυτό χρειάζεται ποτέ. Φτάνει ένα τηλεφώνημα ή email

• Πιθανόν χρησιμοποιείτε περισσόερες λύσεις ασφάλειας της Inter Engineering. Ετσι διατηρείτε ένα σημείο επαφής για όλες τις ανάγκες υποστήριξης

• H υποστήριξη της Inter Engineering είναι διαθέσιμη στις ώρες λειτουργίας της Inter Engineering

2. Remote Support – Υποστήριξη εξ αποστάσεως

Με το Remote Support σας διατίθεται τώρα όχι μόνο υποστήριξη μέσω email/τηλεφώνου αλλά επίσης remote desktop υποστήριξη.Η μέθοδος για την πρόσβαση εξ αποστάσεως στο σύστημα του πελάτη συμφωνείται μεταξύ Inter Engineering και πελάτη. Στήνεται η υποδομή επικοινωνίας και δοκιμάζεται, και από εκεί και στο εξής είναι διαθέσιμη για κάθε περίπτωση που ο πελάτης ζητά υποστήριξη εξ αποστάσεως. Η μέθοδος επικοινωνίας μπορεί να είναι η επιλογή του πελάτη, ή προτεινόμενη από την Inter Engineering. Οι προτάσεις της Inter Engineering είναι:

• Remote Desktop (MS-Terminal Services, RealVNC, TeamViewer) to administrator’s desktop.

• Direct Connection to the products (web interfaces, etc).

• Secure communications with VPN tunnels (SSL, IPsec)

3. Personal support engineer.

Σε κάθε πελάτη αναθέτεται ένας συγκεκριμένος μηχανικός της Inter Engineering. Αυτό επιτρέπει τον μηχανικό να εξοικειώνεται με το περιβάλλον του πελάτη, καθιστώντας την επικοινωνία για επίλυση προβλημάτων ή συμβουλές πιο

αποτελεσματική και πιο ομαλή. Φυσικά η Inter Engineering διατηρεί λεπτομερές πληροφορίες σχετικά με το περιβάλλον του πελάτη και το ιστορικό υποστήριξης ώστε ένας άλλος μηχανικός να μπορεί να αναλάβει αν αυτό χρειάζεται.

 

4. Αναπαραγωγή Περιβάλλοντος του Πελάτη

Στην Inter Engineering διατηρείται μία αναπαραγωγή (σε προσέγγιση) της εγκατάστασης των Inter Engineering λύσεων στον πελάτη, σε εικονικό περιβάλλον. Φυσικά χρειάζεται η συνεργασία του πελάτη ώστε να παραμένει η αναπαραγωγή αυτή έγκαιρη. Ετσι η υποστήριξη της Inter Engineering έχει μία πιο λεπτομερή επισκόπηση του περιβάλλοντος στόχου που βοηθά

στην αποτελεσματικότητα της επίλυσης προβλημάτων και της παροχής συμβουλών. Το αναπαραγόμενο περιβάλλον αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για

• Την εξέταση και πρόταση αλλαγών στην πολιτική

• Δοκιμή νέων αλλαγών και αναβαθμίσεων στο αναπαραγόμενο περιβάλλον πριν την εφαρμογή τους στο σύστημα παραγωγής

• Επίλυση προβλημάτων

 

5. Προληπτικός Περιοδικός Ελεγχος Υγείας

Η Inter Engineering και ο πελάτης συμφωνούν σε μία συχνότητα ελέγχων (6 μήνες/ έτος). Το περιβάλλον του πελάτη εξετάζεται εξ αποστάσεως από μηχανικό της Inter Engineering για

• Την ανασκόπηση της πολιτικής ασφάλειας

• Την πρόταση διορθώσεων/βελτιώσεων στην πολιτική

• Την πρόταση διορθώσεων/βελτιώσεων στα συστήματα/στην εγκατάσταση

• Την ανασκόπηση των logs και του συστήματος για πιθανές προειδοποιήσεις προβλημάτων και την πρόταση μεθόδου αντιμετώπισης.

• Συμβουλές/βοήθεια με την εφαρμογή νέων hotfixes και patches.

6. Active Care Mailing list

Συνεχώς ανακοινώνονται νέες εξελίξεις από κατασκευαστές προϊόντων. Οι εξελίξεις συμπεριλαμβάνουν:

• Νέες εκδόσεις με νέες δυνατότητες

• Νέα patches για την επίλυση γνωστών προβλημάτων

• Νέα προβλήματα που εντοπίζονται και η αντιμετώπισή τους, πιθανόν με bypass μέθοδο

• Νέες απειλές ασφάλειας και πως αντιμετωπίζονται με την χρήση των προϊόντων

 

Ολες οι εξελίξεις αυτές παρακολουθούνται ενεργά από την Inter Engineering και ανακοινώνονται στους πελάτες μέσω ενός mailing list. Αυτό επίσης συμπεριλαμβάνει την υποστήριξη του πελάτη για την πλήρη εκμετάλλευση των νέων εξελίξεων για να διατηρεί το σύστημά του εκσυγχρονισμένο.

7. Δωρεάν On Site υποστήριξη

Από Inter Engineering μηχανικό υποστήριξης ή consultant.

Για 1 ημέρα σε ένα χρόνο για πελάτες με άδεια χρήσης 500 χρηστών ή περισσότερους

Για 2 ημέρες σε ένα χρόνο για πελάτες με άδεια χρήσης 2000 χρηστών ή περισσότερους

Οι μέρες υποστήριξης on site καθορίζονται σε συνεννόηση μεταξύ πελάτη και Inter Engineering και μπορεί να χρησιμοποιηθούν για

• Επίλυση προβλημάτων

• Συμβουλές / Συντήρηση / Εγκαταστάσεις / Αναβαθμίσεις

8. Προνόμια

• Πρόσβαση στο Inter Engineering Software Update System με όλο το λογισμικό, hotfixes, patches, πληροφορίες κλπ

Εκπτώσεις Πιστού Πελάτη σε

• Ολες τις υπόλοιπες λύσεις Inter Engineering

• Inter Engineering trainings

• Inter Engineering on site υποστήριξη και άλλη υποστήριξη που χρεώνεται

Τιμή και διαθεσιμότητα

Το Inter Engineering Active Care Support Services είναι διαθέσιμο ως ετήσια συνδρομή στην τιμή των 15% της ετήσιας τιμής ανανέωσης των προϊόντων προς υποστήριξη, με ελάχιστη τιμή 300 Euro για ένα χρόνο

ACSS είναι διαθέσιμα μέσω του δικτύου συνεργατών της Inter Engineering

 

1) Η υποστήριξη της Inter Engineering είναι υποκείμενη στους όρους της Inter Engineering που πρέπει να υπογραφούν από τον πελάτη πριν την έναρξη των υπηρεσιών

2) Τιμές και ποσοστά μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση

3) Στην δωρεάν onsite υποστήριξη δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα μετακίνησης και διαμονής εκτός Ελλάδος

4) Yπηρεσίες υποστήριξης της Inter Engineering είναι διαθέσιμες στις ώρες λειτουργίας της Inter Engineering